Sunday, September 22, 2013

Something I can relate.

hhahaha. I update this blog from home. hehehe. :)

so, today (it takes time to write, so semalam lah technically), naik tren pergi Bangsar sebab ada CSR. ok. all of the sudden bahasa Malaysia. hehehe. okay okay. Then, ternampak iklan ni. 

*ini bukan iklan untuk this newspaper*

FYI, saya tak baca surat khabar melayu. hehehe. people around me tau betapa teruknya BM saya. hahahahaa. ok. sekarang, rasa saya patut jadi macam director to direct mana pergi this article. okay since I'm not a writer, kala nak keluarkan spekulasi macam ni saya punya favourite! 

ye beg besar banyak kegunaan. selain mayat, boleh bubuh baju. boleh bubuh dadah or duit. oh duit! boleh bubuh banyak benda. tapi apa cerita dalam beg besar yang ada kemungkinan mayat? kenapa? mengapa dan siapa? deductive reasoning disini. hahaha! 

here it goes, dilaporkan oleh seorang saksi bahawa beliau ternampak jiran baru pindah di sebelah rumahnya mengheret sebuah beg besar. Saksi mengatakan berlaku pertengkaran jiran beliau dengan seorang lelaki. Beg tersebut diheret dan diletakkan di belakang kereta dan jiran beliau tergesa-gesa keluar dari rumah. Kenyataan dari saksi; "saya pasti, mesti dia bunuh teman lelaki dia! perempuan tu besar dan sasa"...

Suspek kini masih tidak dapat dihubungi dan polis sedang berusaha menjejaki suspek. Suspek adalah perempuan, tinggi 6 kaki dan membawa van putih.

diatas adalah rekaan semata-mata, obviously sebab mesti banyak kesalahan bahasa. hahahaha.
ok. bye!
nanti dah dapat gambar dari CSR, nanti update pasal CSR pulak! :D

No comments: