Saturday, April 21, 2012

Fundamental of Afiqah #7

It's been awhile. :)


Weird. Pelik.


This class is all about me. and me only! :D


This time topic is about; "Betapa peliknya Afiqah"


1. Telur dadar mentah. boleh makan lagi.
Haritu explorace, minum telur dadar mentah. yum. sedap :9 telur, black pepper dan garam. cukup. dan sedap :D hahaha! takde muntah balik pun. hmm. muka orang tu terkejut gila. bhahahahaa~!

2. kalau berdengkur, saya tahu.
selalunya bila study dekat library dan dah start mengantuk, akan start tidur. tapi setiap kali tidur dekat library mesti berdengkur. dan waktu berdengkur saya perasan. hahaha!

3. tak suka pijak rumput.
kalau berjalan dengan budak-budak ni, diaorg suka pijak rumput. saya tak suka pijak rumput mungkin sebab tau kucing berak dekat rumput. so, tak nak pijak taik kucing. bhahaa.

4. suka bila takde orang.
cuti seminggu tak balik. saya rasa sangat aman dan tenang. takde rasa sedih sebab sunyi. cuma takde orang nak cakap. so, probability untuk bercakap dengan diri sendiri sangat tinggi! bhahahaa! takde orang pun. bhahaha! tak iron tudung pun tak terserempak dengan sesiapa pun.

5. cakap sorang-sorang
Selalunya frustrated bila takde sape nak dengar apa yang diperkatakan. habit bercakap dengan diri sendiri dah jadi macam kebiasaan sangat. so, bagi abang saya, perbuatan ini adalah pelik.

6. don't like to impress people
saya jenis yang kalau orang kata saya bodoh, bodoh la. takde nak buat effort ke apa. biarkan orang dengan perasaan mereka. bhahaha! but seriously, I don't like to impress people. tak kesah la sape pun orang tu. mungkin kalau nak bekerja kena-lah impress boss. I'm a person yang lebih suka jika tunjukkan dari percakapan. tapi waktu macam ni, baru boleh nampak betapa orang tu pandang rendah dekat kita. 

7. phobia on flying insects and animal
oh. binatang seperti rama-rama, burung, belalang dan serangga lain yang terbang atau separa terbang membuatkan saya sangat takut. bhahaha! semua pun nak spray dengan sheildtox.

8. saya bercakap dengan kucing
bagi bukan pengemar kucing mungkin rasa pelik. tapi pengemar kucing akan rasa ia adalah perkara yang normal. :D berborak dengan kucing dan berpura-pura dia memberi respon juga adalah normal. bhahaha!

9. suka benda yang tak ramai orang suka
saya ngn adik meminati benda atau artist atau trend yang bukan "hot" in the market. kami lebih suka yang tak ramai orang kenal. macam sekarang kami berpindah ke youtube dahulunya dari K-Pop. bila dah ramai suka k-pop kami tinggalkan hiburan yang itu. berpindah sekarang :D

10. cepat sangat tak ingat
eh. ini bukan pelik. ini namanya hilang ingatan. bhahaha! selalunya lepas publish dia jadi ingat-ingat lupa. :P sebab dah luahkan. selalunya begitu. bhahaaa! 


11. sos cili
kalau ada air perisa sos cili macam dekat cafe petro. saya beli! bhahaha! serious ni serious. *muka serious*

macam ada lagi. kene pikir lagi ni. tapi sebenarnya macam pernah tulis je entry macam ni. 

definition of weird differs from one and another. this is what people think that I'm weird.
Those who know me, knows how weird I am. hahahaaa.

Random: sometimes, I could see thing that gonna happen but yet I never believe myself. 

1 comment:

Fiqa said...

bhahahaa!
maknenye kite tak la pelik sgt. bahahahaa!