Thursday, August 29, 2013

Internship

oh my,
ok. semua orang tau kot yang saya ni tengah internship 4 bulan je. dekat KL ok KL. the first moment pijak kaki ke UUM, I fell in love with them immediately. Dari first semester dah tau, by the time I'm graduating or dah tak perlu pergi UUM, I will miss that place so much. and my guess was right! dah nampak status junior nak balik UUM, dan yang active balik awal okay~ I miss everything about that place even that place reminds me of a someone that I can't have. 

bila duduk dekat KL ni, (memang membesar dekat sini pun, hahahaa) tapi... living cost memang tinggi gila wei! lunch mane nak dapat range RM2.50 - RM4.00! jangan pasal orang lah! dah semua orang aku nak prejudis. jarang senyum dekat strangers. kalau dekat UUM, foreigner pun senyum tau! siap tegur-tegur tanpa sebarang prejudis. 

jangan cakap pasal udara. oh! sesak nafas duduk dekat KL. dengan asap-nya dengan rokok-nya! WAAAAAHHHHHH!!!!!!! SINTOKKKKK!!!!! hijau! I miss you! hahahaha. memang aku ni drama sikit. biar!

sejak dah abes bulan ramadhan ni, rajin jugak aku ni jenjalan dekat KL tu. Jalan tanpa arah. hahahaha! ok ada arah sikit. ada destinasi dan ada arah yang agak samar-samar. hahaha! 

haritu nak pergi pavi, then my dad kata naik bas GO KL, ok la. entah mane tah bus stop dia... ok. pergi jalan-jalan. jumpa! ok lepas tu naik. lepas naik, errrr. macam mane nak tau turun dekat mane? jeng jeng jeng! kebetulan ada budak sekolah. dalam hati,"ok, kalau budak sekolah ni turun mesti nak pergi pavilion, ikut je diaorg"... so, tunggu je la budak2 sekolah turun, jeng jeng! betul dan tepat sekali! hahahahahahahahaha! bagus taktic aku ni. hahahahaha!

semalam cari Kamdar pun macam tu, jumpa jakel dengan nagoya, tapi tak jumpa Kamdar. hahaha. so, randomly jalan. aku ni dah lah jenis cepat lupa! hahahahahhahahahaa!~

heh. dengan cakap pasal orang yang duduk sebelah aku ni. hahaha! baik. cakap dengan dia nak pergi lunch lamaaaaaaaaa. hahahahahaha! comel la intern sorang ni. hahaha! ok. memang ada sorang je intern sini, aku! hehehe. tapi memang tidak dibuli langsung! saya rasa workload tak banyak sangat. serious. ok lagi... or maybe aku ni efficient sangat??

ok. angkat bakul sendiri, lariiiii!!
sekian. hahahahaa!


No comments: