Saturday, February 14, 2009

DULU dan SEKARANG~


dulu...dkt jepun... sakura..

skrg..

saya yg dulu dan sekarang..
apa bezanya?? Hmm...
time range: antara sekola menengah dulu dan UiTM johor...

DULU saya sorg pendiam, SKRG dh xdah.. nak membebel jer.
adik kite: fiqa, ko kat sini (kat wing) mesti xckp ngn bdk2 wing ko kan?
: ngn rumate ko pun ko ckp kan?
kebenarannya: kite rapat ngn izza (rumate), k.nisa (blk dpn), fatin (blk dpn), k.ain (blik jauh sket)... hehehe~
*bile ada masa je.. kte suka ckp sgt2... bile masuk sini lar.. dulu mmg pendiam....*
Disbbkn, bile kite ckp ngn mak kite, dia tetiba ckp ngn bpk kite pasal keje... (=.=)..
maknenya.. dh ckp pnjg lebar... sbnrnye dia xdgr lgsg.. so kite decide xnk ckp lgsg... hehehe~

DULU saya hanya pakai baju caler hitam, SKRG caler ape pun boleh.. except putih (sbb nmpk gemuk gile!!)
dulu, saya xder confident lgsg.. entah la sbb ape...
tp skrg ada la sket2..
Terima Kasih pada kwn baik sekola ku... NUR AMIRAH AKMAR BINTI ABDAN!

DULU saya punye gigi jonggang? SKRG dh pakai braces, lawa sket...
DULU saya rasa saya xcomel, SKRG saya rasa saya comel!! hahahaha~~
Ni perbualan antara kite ngn Zikri melalui sms:
fiqa: aku xcomel ker??
zikri: ye.comel.
*nmpk sgt kena paksa... hahaha~*

DULU saya xpernah blaja, SKRG boleh tahan la rajin dia.
dulu, waktu sekola, kite xpenah pun study, xtau pun mcm mane.. tau bile balik rumah nk online, pastu tgk TV..
malam konon2 blaja, sedangkan tdo!!
skrg, lepas masuk UiTM ni, kite rajin la study, online pun rajin gak.
kdg2 pun dh bosan online~

DULU kite xpenah buat keje, SKRG dh boleh!!
Dulu, kalu x tiru org lain, mesti ada org lain buatkan... terutamanya Amirah tu xpon Ain...
kerja khusus ke ape ke.. mmg xder yg idea sendirim kecuali Pendidikan Seni.. hahahaha~
skrg, dh boleh buat assignment sendiri tnpa nk bergantung sgt kat org lain...
*aritu siapkan MKT243 punye assignment, bile dh siap mcm xpercaya lgsg!!*

DULU kite slalu ingt mak kite xsayang kite, SKRG kite anak fav mak kite!!
dulu sbb ada abg yg sgt pandai, adik yg sgt manja... kite rasa mcm kite ni xpenting lgsg..
satu hari, abg kite balik break dr MELBOURNE, kite agak stress, duduk dlm bilik seminggu... xkuar sgt...
sbb nanti jeles abg dpt layanan yg paling best... then lepas seminggu kite nak sedapkn hati
"tiap2 hari kte kata kuat2: xla!! fiqa la anak kesygan mama!!bukan abg"
pastu lps masuk UiTM ni... kite mmg ank kesygan!! mintak ape je dpt!! serious!!

DULU kite duduk kat BTR SKRG dh pindah Kajang...
DULU kite susah nk ponteng class, SKRG pun sama!! hahaha...
DULU kite single jer... SKRG pun sama!!! hahahaha~

No comments: