Monday, February 23, 2009

Wallpaper ku~


Ni la wallpaper laptop skrg,
nmpk je miao ni, rasa "comelnye!!! nk sekor yg dia rupa mcm ni tp xnk yg bergerak2!!"
leceh la kucing sekor kat rumah tu, mengada mcm nak mampus!!
geram tgk dia!! slalu jadi mangsa buli!!! hehehehe~
kesian baby...

ni la dia.. baby.. anak abg kite!!

kite tau bunyi mcm ganas, tp kite mmg buli kucing kite tu...
kena tarik tgn depan dia, heret kat atas lantai~
tp dia suka, tu yg pelik dia.. dia xder kata "ouch! sakit" pun...
heheheheee~ dia purring jer..

semester ni,
program DIET x berjalan dgn lancar,
walaupun rajin strolling, tp still mcm tu jgk!!
bertambah2 gemok!!!!
huhuhuhuuuuu~
mungkin sbb xla rajin sgt!! sbb k.nisa ngn kite sgt buzy lar....
k.nisa ngn VIVA dia... *yg agak susah*...
tp menarik~

menarik la class sem ni, hahaha~
next sem insyaallah kalu jadual best kite masuk C1 pulak...
nk tgk bdk2 dia mcm mane.. heheheee~
jgn buli kite tau~! (^_^)V

1 comment:

an-Suh u.K.m.s.E said...

fiqa..haha...kucing tak comel...