Friday, November 6, 2009

Diserang Kelkatu

heeeee,
tadi kene serang kelkatu.
hehee~

tadi kononnye buat clearance (tau2 lambat lagi nak balik)
hehe, tapi dh buat dah!! korg takleh nk complain!!!
tinggal satu paper lagi. insurance, harap2 senang,
sume org doakan SKRG!! hehee~
main2 je.

tadi tgh clearance,
kte pakai mask H1n1 tu. sbb nanti bersin smpi esok. maklumlah,
elergy.hehee~

pastu pegi toilet, pakai mask tu sbb nk basahkn tuala burok.
pastu on the way back nak balik bilik tu,
tertembung dgn bdk wing sblh kot.
diaorg pandang atas bwh, tapi kte pandang je lantai tu.

sekali bile kte kat dpn bilik amy kte dgr,
"eh? kenapa ngn bdk tadi tu?" yg jln blkg tu tnye.
"entah, dia kene h1n1 kot" yg jln dpn tu berkata..
kte gelak kuat2.*smbil jln*
pastu ckp kuat2. "KALU YE PUN, BILE JAUH SKET LA CKP MCM TU!!"

klakar3x.
joke of the day for me.
hehee~ dah kemas2 tapi dlm 60% jer.
hehee~
tak sabar nk balik. nak lepak je.
tak buat ape2.

bile bulat nak dtg nih??
ingtkn bau kucing.
rupanya bau tahi burung!!!!
fail!! dlm bau membau nih!!

2 comments:

Ummul said...

kesian..ummul at HOME!

Fiqa said...

balik je tau..
hahahaaa~