Tuesday, July 20, 2010

Bertahan-lah


Bertahanlah mata, janganlah sentiasa nak pejam je~
asyik nak tido je, ceramah tido, lecturer ajar pun nak tido.
apelah nak jadi budak ni!

sekarang lepas hujan,
pun rasa nak tido, sedangkan speech tak buat lagi (T3T)



[Nota khas untuk Farihah Liyana Khalid]:
LENA!!!! comelkan miao ni!!!! waktu ni tengah hujan, diaorg sejuk, fiqa bubuh kat atas peha, diaorg tido!!!!
comel gila dengan active! ada 7 ekor kot yg kecik² ni... (tapi 4 ekor mak lain, 3 ekor mak lain) sume caler oren =D

6 comments:

Ummul said...

kirim salam kat semua miow!
Odie kat umh ni kene bisol bawah dagu. kesian! dia jd muram

Fiqa said...

baik,
nanti kalu fiqa lalu fiqa ckp kat diaorg, =D

bisul? boleh ke? kucing?
hoh! kesian odie...

Khairul Azmi said...

cute je kucen tu..macam fiqa!!!
ye ke???

Fiqa said...

mane de. Lecturer kata, kte macam hamster T_T

Izuan said...

eh comelnya miao tuh. geram!!

Fiqa said...

sir, kan?!!! kan??!!!
diaorg manja and comel gile!!!!!
geram!!