Monday, March 16, 2009

mulut orang.

merujuk kpada perkara di atas,


ye la kan, mulut orang, mane nk bley suruh tutup....
mulut saya pun lagi la xleh tutup...


satu ayat, boleh bwk byk sgt maksud.
dan kite berhak utk interpret or manipulate apa yg kite nk,
dan berhak bgtau kwn kite kan??
that's how I view things....

ada la pulak,
dgr khabar,
yang kata kite ni nk balik kat dia.

bg sesiapa yang menganggap kite nk sgt kat dia balik tu,
tlg la, tlg la,
xnk la!! xberbaloi!!!
mmg la,perasaan sayang tu ADA.. nak buat ape kan... setia~ (perasan!)
bukan setia, first time nk mengada2 couple2 ni...

perasaan dan akal adalah perkara yang berbeza,bg saya
saya adlh sorg yg materialistic.ego yg sgt la tinggi.
ego dari satu aspek jer... saya SGT EGO terhadap kaum "LELAKI"

knp? xtau, dan xkesah...

kalu korg nk tego2 kata yang kite ni ape2 la...
boleh, boleh terima, tp kdng2 tgk la sape yg tego tu...
kalu org tu 2 x 5 jer...
agak mcm.. ehm3...

bg sesiapa yg xpuas ati kn..
boleh la sound saya directly,
tp maruah org lain kena jaga jugak kan?

kerjasama anda adalah amat dihargai.
sekian terima kasih..

1 comment:

peanut said...

wow, straight forward.
are you angry my dear?
well, that is true,
if people say something about you,
it hurt most of the time,
but, sometimes they dont have any attention in hurting you,
just the truth that they want you to know,
dont be upset.
yes it is hurt.
but life is so dull without any challenge right?
i am with you.
wow, hebat gak aku type ek!
tpi serius,
ini la ape yg aku nk ckp pon.
harap x lari dari topik ar.
ok, gudnite dear.