Wednesday, April 7, 2010

Luahan Perasaan

dengan internet yg lembab ni,
tak mampu nak upload apa2 gambar,

tapi aku dah tak tahan dah dgn engkau,
asyik kuar statement panas aje.
nak menggelegak dah aku ni..
start dari first day aku jumpa kau.
ayat kau tu akan aku sentiasa ingt.

aku tak tau lah kau ni mmg lurus bendul ke.
lurus pembaris ke.
tapi sbbkan mulut badan binasa.
mungkin kau tak tau peribahasa tu sbb kau bdk class sains.

eh, aku memang dah tak tahan dgn kau lah!!

ok, ini cerita lain,
aku pulak dah meluat, muak, mual, malas dengan kau.
dgn kau punya perangai,
dgn memerlukan attention yg melampau byk sedangkan kau dah ada banyak dah!
eh, kau ingt lawak ke?
kteorg terasa ok!
kau pulak bukan lurus bendul,
kau mcm jalan nak pegi kuala pilah tu. (bukit putus, benci tul pegi sekola akk n adik aku tu. pening tau tak pening!)
tak pun mcm cicak dlm bilik aku ni! *ok, takde kene mengena*

ok, dgn officialnya. lepas dah publish.
selepas beberapa jam / hari/ minggu/ bulan.
aku dah lupa ckp pasal sape kat post ni!
hahahahaa~ paling lama ingt sebulan lah.
lepas tu mmg tak ingt dah. *Insyaallah*
saya mempunyai very limited capacity nak simpan dlm otak ni.
=)

No comments: