Thursday, April 22, 2010

Please?????!!!!!





seriously,
please stop talking!
I can't even stand to hear your voice.

tau tak kte tak penah sampai menyampah dgr suara org tau!!
ini mungkin sbb pendam lama sgt.
terganggu gile.
even dgr suara kau!
even kau ckp dgn org lain pun.
kenapa?!!!!!!!!

Well, honestly, I don't have the sixth sense on the first impression.
but, yeah. I'm lessen my judging on others.

tapi kenapa?!!! kenapa??!!!
mungkin tension about finals la kot.
tapi mmg aku tak tahan dgr suara kau!
aku tak suka bila kau gelakkan aku sedangkan tak klakar!
aku tak suka bila kau cerita kat aku benda yg merepek dan secara moral nya adalah salah.
aku tak suka bila kau merenggek mcm budak kecik sentiasa.
aku tak suka bila kau bajet 2010 je lebih. sedangkan deficit! (??huh??)
aku tak suka kau makin hari makin tak suka.

sedang sabar menunggu dan sabar dekat kau!

3 comments:

fae said...

sape2??
hehe..(sebok)

Fiqa said...

hehee~ kau tak kenal kot. hehehee~
sbb dia junior. hehehee~

Khairul Azmi said...

tabah lah....