Wednesday, April 21, 2010

The Reasons



ok, update tu baru je. masih fresh ok!
heheee~
reasons why I wrote "MY own Jensen Ackles"
ok, tau² no one owns anyone.

It's true when people say is nice to fall in love.
Been there done that.
there is a time that I don't want any guy.
There is a time where I feel like I want one. *women are like waves* =)

Jadi, I want my own version of JENSEN ACKLES.
ok, bukannya jumpa dia real person pun. pastu kang bila dah jumpa nanti kang tau yg dia mmg lah tak perfect langsung maybe loser. hehee~ (eh! berani kau ckp mcm tu?!!)
tapi my view own Jensen Ackles are...

First; every time I'm sad or down. when I looked at his smiling pictures. I smiled instantly!!
dia punye smile is very contagious OK =)
So, my version is a guy that can me smile and laugh when I'm down. He can cheer me up.

Second; seperti yg anda tau. Jensen Ackles adalah seorg hottie! hehehe~
ok. tak nak hottie. nak yg that makes me safe. (mmg la Jensen Ackles berlakon je mcm hero).
but I want someone that makes me feel safe and he makes all the decisions. hahahahaaa!!!

Third; Jensen Ackles boleh main guitar and sing!
and jugak rasa when a guy played a guitar and sing for you and a self-written song for me, depan org ramai!
sekali je pun jadilah.. hahahaaa~

Fourth; he is good with kids! hahahaaaa~
ok2. I'm not good with kids langsung! especially babies. sangat tak suka.
If ada org nk suruh dukung baby ke ape. "Sorry I'm not the person"
I'm not the person yg pegi kat bdk²  kata; "eh!!! COMELLNYA!!!"
tapi, I like see guys that good with kids. heheheee~ rasa mcm dia tu sgt warm. hehehee~

ada ke reason lagi?
I know that Jensen Ackles is not real but I want to him stay imaginations.
He gives me hope. ke?????

ps:owh, strangers are not allowed at my FB. =D

2 comments:

Anonymous said...

tangan gatal nak taip......

mgkin blh dpt org sprti ini.
tapi jgn smpai tggu hgga k hari tua.


1 soalan?!
u dun lik kid? so u don't want want hev ur own son or daughter?

Fiqa said...

tak berapa nk suka.. hehehee~
nak anak.
dah planning!!! nak 3 org je!!!
pastu kalu yg sulong hantar sekola asrama. yg lain sekola biasa je.

tapi tak la fond sgt kat bdk kecik.
kte akan ddk jauh² and sgt tak excited. =P

tapi kite boleh je layan bdk kecik nih. tapi ikut mood lah. hehehee~