Friday, September 30, 2011

Pesta Konvo 2011 di UUM (Part 2)

 Sambungan dari post yang sebelum ni :)


ini adalah participant
 PARAMOTOR!! teringin nak try......
 Crowd :)
Excited :) 
 Kami memang begini :)
 Persembahan bunga api! :)
 Saya dan Ain! :D
 Mereka (batch kami) dengan student foreigner :)

Oh Yeah! Pesta Konvo

ini kali pertama pergi :) oh! my phrase of life. Soon, there will be only work and work. I'm gonna treasure all the degree and diploma life <3 Kita degree bukan selama-lamanya. I'm gonna enjoy every second of it. kalau boleh nak capture dengan perasaan sekali dan letak dalam blog memang indah. tapi gambar pun boleh. :)

So bagi sesiapa yang baru masuk degree or yang masih dalam universiti, janganlah sentiasa muram dan tidak bersyukur dengan apa yang ada. nanti dah tak dapat pengalaman begitu dan akan menyesal.

cakap pasal menyesal, ye. saya mengaku disini bahawa saya akan grad lambat dari kawan-kawan UiTM saya. Dah setakat ni, tak kesah. sebab I'll have all my time untuk rasa campus life, really-really maintain my CGPA :) and strengthen my qualities and foundation (academically). Saya dapat banyak sangat kawan baru :)

oh! esok ada lagi post baru!
sekarang jugak edit! :D
nnt kte schedule kan post itu. :)
esok saya busy :D
jadi AJK Mewarna Kanak-kanak XD

No comments: