Saturday, November 19, 2011

It's amazing


It's been very busy week and a lot of funny stuffs happened :D LOL!!!!

so, busy dengan mid-term, busy dengan assignment dengan presentation pulak, busy dengan Aktiviti under DPP sampai satu hari boleh clash dengan banyak betul benda kena handle.... tapi exam diutamakan :)


Ada cerita nak diceritakan disini, ada masa tu memang rasa terpaksa join sebab dah terima mula-mula. ada lah stress sana sini sampai tumbuh jerawat yang sangat obesiti! yang kte terpaksa pakai spec sebab nak sorokkan jerawat yang sgt besar! *ok, jerawat tu takde kene mengena pun*

but it's amazing when I've been living for 22 years and now I learned a lot of things about myself. memang sebenarnya nak tarik diri tapi bila dah pikirkan orang lain kita pun tak boleh nak jual ikan sangat, so go on je la penat macam mane pun. tapi betul, setiap perkara yang kita buat, kalau kte nampak dan boleh berfikir semua perkara ada hikmah dan boleh amik ikhtibar dari situ. :)

apa yang kita dapat tahu tentang diri sendiri?

"Saya adalah seorang yang tolak tanggungjawab apabila diberikan"


ye. itu adalah salah satu masalah saya. saya boleh bagi komitment. tapi tak boleh nak sukarela nak terima sesuatu tanggungjawab.

memang rasa macam getting out from the comfort zone tu macam mudah. tapi once dah jadi macam ni. bila diberi tugas yang bukan kebiasaan, kita jadi ragu-ragu tentang kebolehan kita sendiri.

korang mesti bosan baca takde gambar. :)
oh internet teruk lah.
next entry je la :)

No comments: