Saturday, November 19, 2011

let me be....


biarlah. nak update blog berapa banyak kali pun! dah rajin tulis lah!



jadi cerita dia bermula bila dah masuk UUM, semua kawan baru. Saya menjadi orang yang upgrade sikit ke 3.0. :) 

dekat sini, banyak sangat aktiviti dan untuk mencapai impian, jadi lah AJK. Memang ada rasa nak take in charge in something, tapi takde confidence dekat diri sendiri. and then, kena bergaul dengan ramai sangat strangers; maknanya tak kenal pun orang-orang tu. Itu adalah masalah pertama, bila depan strangers, jadi sangat pendiam... tapi kalau dah kenal, sebenarnya saya taklah pendiam mana. Bising dan tak betul sikit. Jadi, saya tak nak force diri saya untuk membuat sesuatu, jadi sekarang tengah marah dengan diri sendiri sebab terlalu fikir tentang pandangan orang lain. =.='''

tapi pelik tapi nak cerita, tak tau apa yang trigger my friendliness towards others. ada projek dibawah Dewan Penginapan Pelajar, yang tak kenal sangat pun orang-orang dia. entah macam mana nak explain. tapi macam ni lah... ada satu masa tu, memang saya seorang, pergi beramah mesra dengan orang yang bukak gerai dekat situ! OMG!!! bila pikir2 balik macam pelik gila! Afiqah? Sorang-sorang pergi borak-borak dengan orang lagi perfectly stranger!!! ini memang sangat pelik!! pelik gila! dan sekarang still rasa creepy gila.

baru balik dari meeting yang saya seorang (means takde kawan yang ikut), jadi balik pendiam tu balik. tak bercakap. tak menyerlah langsung. =.='' tapi dah volunteer nak jadi one of the Finance people. ape tah position tu. tapi excited!! at last I've found something yang boleh apply my passion towards finance!! :) *ok, ini selain dari stocks!*

jadi, saya masih have a problem and still don't know how to solve it.

No comments: