Saturday, March 17, 2012

My Schedule

bhahahaa! Ye, saya busy! bahhaaa!

Sabtu (17 Mac)
12.00-1.00pm = meeting bersama penolong pengarah pusat ko-k (sebagai setiausaha class) di DKG 1/3
12.30-2.00pm = photoshoot bersama One Spring 1 Malaysia (DPP Sime Darby)
3.00-5.00pm = Kelas Ko-K
6.30pm- tak diketahui = Meeting SIFE (Bengkel 3) ada video shoot
8.30-1.00 pagi = One Spring 1Malaysia.

join aktiviti tak banyak tapi ia adalah aktiviti yang menguji komitment masing-masing. Mungkin ada orang kata tak perlu lah masuk semua ini, tetapi saya rasa ada banyak benefit dan belajar dan jumpa ramai orang :) sikit pun tak rasa nak mengeluh lagi. sebab saya gembira dengan mereka! :DDD <3 nanti lepas event One Spring 1Malaysia pada 26 April 2012 saya akan update tentang mereka! :D

Ahad (18 Mac)
5.00pm- tak diketahui = meeting Secretary SIFE

Isnin (19 Mac) 
9.00pm- tak diketahui = Discussion Statistic

Khamis (22 Mac)
8.00- 10.00mlm = Meeting SIFE (FMM)

tapi nasib baik sem ni tak banyak sangat assignment! :D
setakat ni takde lagi deadline assignment. eh! ada! International Finance. DAH SETTLE! :D
terrer tak? tapi ni minute meeting tak siap lagi. bhahahaa! ada lagi 2! uhuhuuuu..

takpe. nanti saya settlekan! :D

oh! tarikh mid-term dah kuar! paling awal!
27 Mac - Macroeconomic
15 Mac - Statistic
17 Mac - International Finance! :)
Financial Modelling takde Mid term. 
Investment Analysis pun takde cakap pape lagi :)

Sekian itu sahaja report yang ingin diselit disini! :D

No comments: