Saturday, March 31, 2012

Ada masa

sejak ada masa ni, mari update blog dan bubuh gambar :D

Gambar dibawah; :) ini dekat library, disebabkan bila malam takkan ada masa untuk study, kene maksimakan masa terluang di library sampai pukul 7 petang. selalunya sorang. kalau lebih dari sorang bahaya, start borak. tapi kalau sorang pun bahaya, sebab nanti tdo berdengkur. (T__T)
Selalunya, kalau orang tu tak teman makan lunch, makan roti beli dekat cafe depan library. sedap jugak. alas perut. :D

oh. baju kurung dari diploma! hahaha! merah menyala. hari tu pakai baju ni, semua orang nak tegur! =.='' 
Ini muka sunburn teruk. hitam sudah. =.=''

Haritu balik dari class ke library, tak sure, ada nampak awan, belakang dia ada matahari, tapi dia macam ada "orb" caler pelangi. LAWA! serious lawa! ni je mampu tangkap untuk tatapan rakan-rakan! tapi serious! LAWA!~!!!!
 Lokasi: belakang DTSO, tepi sungai badak.

Ini semalam, hari Pusat Ko-K. tuan puteri intan safinaz datang. Ni booth paling ramai orang! booth Perniagaan Tani. ini adalah salah sebuah Ko-K di UUM ye! menarik! semua datang nak usap-usap anak ayam! :D



Gambar last sekali ini, JACK SPARROW! nama manja "Ah Jack" :D dia macam ala-ala pirate gitu. ada kucing buli dia pun dia tak lari tau! dia "stand up for himself" memang bagus :) dia sebenarnya dari Petronas, tapi haritu dia ikut kteorg balik Sime Darby. sekali semalam nampak dia kat Sime Darby. 

No comments: