Wednesday, October 14, 2009

Dark-Vader

since 1pm there is no electricity

pegi class pun takde electrik,
tapi ada quiz fin320,
so, tak kesah la.. lepak ngn azrina kat benteng smpi kul 6.30pm.

hujan. best2 sejuk.
hari dah gelap,
tapi takde elektrik jgk,
mandi dlm gelap. tapi nasib baik bwk torch light.

bdk2 uitm sume dah kuar ada yg balik ade yg kuar cari cahaya..
hehee~

mula2nya tak nak,
tapi jiran bilik dpn ajak pegi hotel,
boleh guna laptop ngn charge segala2nya.
5 org pun pegi la.
skrg kat hotel pelangi,
smbil buat assignment.
hehee~

and noticed something,
TV terbukak tapi tak tgk sgt,
tapi,
byk sgt citer2 hantu yg tak mendatangkan moral of story langsung,
termasuk "SUPERNATURAL"( tapi tu takpe sbb ada jensen ackles yg HOTT!!!)

and of course,
bila electric takde, sume benda tak boleh buat,
hurm, mcm mane org zaman seblum kte boleh hidup.
mcm mane org pedalaman boleh hidup??
hurm..

ngtuk rasa mcm nk tdo...
hehehee~
dijangka elektik ada di uitm tu pukul 2 pagi.. hehee~

2 comments:

Ummul said...

silalah pulang ke kampung halaman segera. anda akan disambut dengan pancaran cahaya lampu kalimantang yang ceria dan membahagiakan serta bekalan elektrik untuk mengecas laptop kesayangan dan handphone keperluan harian. silalah pulang dan ikut jejak ummul,raudhah,masita,amira dan neha yang telah pulang...home sweet home!

Fiqa said...

hehee~
ada je elektrik.
hehee~

ada lori besar kat tnb tu.
org kata dia supply lekrik utk SEKTOR B
hehehee~
smlm mlm. sektor b je ada elektrik. hehee~