Tuesday, October 4, 2011

Moody or Happy?

currently, mood memang dah tak tentu hala. Benda kecik ke rasa macam nak makan je semua orang. biasalah perempuan memamg macam tu. terima je lah dengan seadanya....

tapi memang kalau sebelum ni boleh terima korang buat macam tu dekat kita, minggu ni, korang buat benda yang sama kita ada kemungkinan mengamuk or menangis. dah la lama tak nangis. senang je kalau nak mengalir air mata ni. believe me. don't test. bila dah start menangis tak boleh nak berhenti. tambah dengan sedikit flu.

anyway. ada lagi cerita selain ni. hahahaa~ kes dia pasal lelaki. kita sekolah perempuan dan takde pun ramai kawan lelaki. so, kte memang ada sedikit awkward dengan lelaki. hahahaa! tak semua tapi still if korang tak nampak kte awkward tu maknanya I'm forcing myself to be okay or ada kawan yang okay :D

I don't know whether it's a typical thing. tapi saya perasan yang kawan-kawan lelaki dekat sini takde RESPECT langsung terhadap kaum wanita. mungkin that's why wanita perempuan cari lelaki dari luar negara! seriously, mak korang pun perempuan ada korang cakap macam tu dekat diaorg?! takde kan?! memang korang baik dan gentleman kadang-kadang, tapi things have boundaries okay! kita ni bukan macam mat salleh OPEN sangat! kita ni orang timur! orang Islam. entahla. kalu at times kita tak RESPECT korang langsung yang buat korang terguris, fikir-fikirlah kenapa. takut ada masa nanti kita tegur kang mesti dah tak nak kawan dengan kita.
Pesanan untuk Zaid; whatever in blog stays in blog! takyah la nak ungkit-ungkit. blog ini bukan untuk discussion luar dari blog okay! 

korang fikir-fikirlah. 

1 comment:

Fiqa said...

kan.. kwn2 uum dah jumpa blog kte. diaorg tak comment dekt post. tapi dia comment dkt dpn kte. mcm pelik..