Thursday, October 6, 2011

Saya seorang


yang sedikit gila. ok. mungkin sangat gila dan pelik.

bagi sesiapa yang nampak saya sedang berjalan-jalan dekat mana-mana. angkatlah tangan cakap "hai" dekat saya pastu jangan lupa senyum tau. 

kenapa kata saya gila? 

berikut adalah sebab-sebabnya:

sebab saya suka cakap sorang-sorang sama ada kita cakap takde sape nak dengar sebab tak menarik, dan saya memang suka cakap sorang-sorang. kalau nampak kita balik class or jalan sorang-sorang dekat tasik tu cakap sorang-sorang tu. biar aje. memang macam tu.

sebab saya suka cakap dengan kucing. kawan-kawan saya kata saya gila dan pelik sebab bercakap dengan kucing :) 

sebab saya senyum tiba-tiba. sebab nanti kita start terfikir sumthing then nanti tetiba kita gelak sorang-sorang. oh! abaikan yang itu.

sebab saya suka tegur orang tapi orang tu tak perasan pun saya tegur dia. pastu nampak macam ada orang gila je dekat tepi tu.

sebab saya jenis suka pikir benda yang melampau-lampau macam; kan best ada buaya dekat Tasik Sime Darby nih. kucing kene gigit nyamuk ke tidak. :D itu lah.


sebab saya boleh makan telur mentah! tapi hari tu ada explorace, then macam biasalah kerja nak buli budak-budak. so diaorg ada buat telur campur dengan black pepper. suruh minum. sekali minum sedap pulak. budak-budak lain semua nak muntah. kita minum sedap je sampai abes. ok aje.


sebab saya senang di-entertain my small little things. cepat betul amused! macam budak-budak pun ada. hahahaa! jakun macam haritu hujan tapi hujan tu nampak macam snow! pun excited! then, ada jumpa biawak ke musang ke, pun excited. haritu jalan dekat lopak air pun boleh excited! I get amused so fast by a very small stuffs. pelik memang pelik.


sebab saya takut dekat benda yang terbang-terbang termasuk rama-rama dan unggas. :D

tak dapat fikir lagi nape saya pelik. hahahaa! tapi memang kebenarannya.. hahahaha!




hahahaha! hehehee!! bila dah balik campus blog pun kembali aktif. tapi malas nak tukar layout. :P

jumpa lagi dekat update baru! :D

No comments: