Saturday, October 8, 2011

Pengakuan.


taking break from study :)
esok ada quiz Microeconomy.

tapi tetiba rasa nak update post sekejap sebab asyik menguap je dari tadi! hahahaa~

disini saya mahu buat pengakuan. bahawasanya....


1) Maaf. Saya tak reti mengampu orang. Tapi kalau mendesak orang itu memang pakar. :P
2) Maaf. Saya tak reti nak "small talk" dengan strangers.


3) Maaf. Saya tak reti nak menonjol bila berada dikhalayak ramai.
4) Maaf. Saya tak reti nak tunjukkan participation saya.

5) Maaf. Saya tak reti nak tunjukkan involvement saya. tapi once you give me a chance, saya boleh lakukan yang terbaik.

6) Maaf. Saya bukan seperti yang semua orang harapkan.
7) Maaf. Saya awkward bila dengan lelaki.

8) Maaf. Saya kadang-kadang pendiam.
9) Maaf. Saya bukanlah role model yang sepatutnya

10) Maaf. Sebab saya selalu dapat apa yang saya mahu :D

dahlah sepuluh tu cukup lah.
mestilah ada lagi. ape eh?
ada! serious ada.


maaf. saya tak suka dengar selalu pasal "relationship" kamu dengan si dia. sebab saya tak ada! hahahahaa! bosan lah. bukan kita ingat pun. hahahahahaa~

maaf. saya suka usap kucing.

sebenarnya nak cakap yang saya memang tak reti mengampu. TAK RETI! perlu ke belajar mengampu?

No comments: