Monday, June 4, 2012

Weather Forecast

ye. sinonim dengan saya. -,-'' 
sebab suka update status pasal ramalan kaji cuaca. je. RAMALAN! mustahil betul 100% Allah je boleh tentukan. dan mungkin orang yang amek course ramalan kaji cuaca. 

saya hanya ada Diploma in Investment Analysis. takde Diploma in Weather Forecast. bhahahaa! tapi budak-budak ni asyik complain, asal kau obses sangat dengan cuaca ni? hehee. 

jawapannya: sebab nak basuh baju, nak keluar bilik, nak plan petang buat ape, perlukan cuaca. :P

bila balik rumah, pun perasan, mak saya pun suka ramal cuaca. :P

saya dari kecik memang dah kene train untuk tengok awan ni. bhahaha! sebab nak kene tolak kain, nak kene tengok akan hujan kalau nak kene angkat kain dan sebagainya berkaitan dengan kain. maklumlah. duduk rumah. 

ye. mak saya memang pandai train anak-anak dia. :P


saya suka awan :D om nom nom nom nom :9

oh! michelle dulu pernah msg, waktu lepas beberapa bulan dia bela kucing ke tahun tah. dia kata, kalau kucing tu bersihkan diri dan bersihkan telinga dia, maksud dia nak hujan! :O

kan! saya dan kucing. GANG! :P


ps: I can't really imagine. :O (unrelated topic)

few more months. and I'll forget ^ is about what. bhahahaa~! 
good job memory! :P

No comments: