Saturday, August 29, 2009

Dah Lama

dah lama tak on laptop ni..
dah 3 hari, (kot)
sibuk ngn test ngn assignment yg bertimbun.. huhu~
Test HR baru je lepas,
no comment lah... biar la dia..

dari cuti seminggu hari tu,
kte tak balik2 sbbkn assignment yg berlambak..
huuhuhuhuuu~

tadi teman amirah ngn fatihayah pegi penawar,
diaorg demam ngn batuk2..
tgh tunggu2 tu, ada baca satu fakta ni..
"stress akan menyebabkan lemah daya ketahanan badan"
lebih kurang mcm tu la ayat dia..
ayat tu dibwh tajuk H1N1...
so, kesimpulanya...
lecturer jgn bagi byk sgt assignment nanti student stress lagi senang nk kena H1N1... hehee~

hari tu ada lebah masuk bilik.. malam2 lar..
*dia besar saiz 50sen.. gemuk sgt, dia nk masuk celah lampu pun tak muat!!
kite gelakkn je dia sbb gemuk sgt*

*ni ada kucing ni, rasanya nk bagi nama dia "Bulat" sbb dia bulat.. hahaa~

*dia posing utk camera*

* dia tak reti nk pegi, sbb dia nk makanan... hahaa~ dh la dia keras (kejong) semacam sbb tak de sape penah pegang dia.. tp manja jgk la..*

*lukis waktu class FIN327, hahaa~*

2 comments:

Ummul said...

ummul balik sbb sgt lama dah tak blk..
rindu nk jumpa semua org..
and one thing here,
bukan je temek je yg dh takde kat umh ni..
tp semua kucing hitam dh kene buang jugak
yg tinggal hanyalah adik temek iaitu temik dan ibunya...

Fiqa said...

hehee~
fiqa pun rindu gak... tp assignment byk..
huhuu~

yeke? buang sumer??
kat rumah fiqa dh tmbh sekor miso,
GF baby tu.. hehehee~