Friday, January 13, 2012

Exam

heh! :D 

tidur awal bangun awal. tapi tak boleh tidur pun. Tak lena. Entah nervous semacam amek final sem ni! serious! NERVOUS GILA! macam tak pernah amek final. sedangkan dah bape kali tah! Risau risau. ke risau jadi macam QMT!?! ish! Jangan pikir... seram.

Jadi saya ada jap dari 4hb haritu sampai harini petang. nak kata tak usaha. tiap-tiap hari. sebab 17 ni ada 2 paper satu hari. tapi dua dua paper membaca. hoh! perlukan study group!

tetiba tak sabar tunggu 20hb. tapi bukan sebab balik rumah. sebab lain :)
Azrina je tau. tak bagitau sape-sape pun lagi. :D

oh! macam biasa!! :D

Doakan saya, soalan Statistic ni senang dan Afiqah dapat A :DDDD

Terima kasih! :D

4 comments:

..eRma.. said...

kite baru je habis 2 paper 1 hari. dua2 membaca. sakit betul kepala. dah lah dua2 paper susah. tawakal jelah.

semoga berjaya :))

Fiqa said...

THANKS!! :DD
Risau risau risau sangat!

nur chahaya said...

gud luck!! :)

Fiqa said...

terima kasih!! :)