Friday, January 6, 2012

TAKE ME HOME



Oh hai!!! saya aboo :)
Asal Varsity Mall UUM, Sintok Kedah. Saya ada 4 adik beradik, tapi semua dah kena amek sebab mereka lagi comel dari saya. tapi apa yang mereka taktau, yang saya lagi comel dari mereka semua!! 


Setiap petang, ada 2 atau 3 orang budak akan amek saya dekat Varsity Mall bawak balik bilik mereka sambil mintak kebenaran dari mak saya. Selain dari main, saya sangat suka tidur dekat bilik mereka. best! ada orang teman tidur sama-sama. ada kipas~ sejuk! haritu diaorg bagi makan wet food dengan sekali tu makan ayam goreng! om nom nom nom~ sedapnya~!!


Ni teman Fiqa buat kerja, tidur atas perut dia yang buncit ni. best~ saya suka tidur dekat mana-mana je yang boleh. yang penting tidur. mereka suka marah saya kata; "aboo!! nape comel sangat nih!!!!"... errr... apa kan daya. I'm born this way! saya tak rasa pun saya comel. ada satu haritu, saya jumpa dengan Mel Mel, garang betul dia! dia marah saya??!! hmm.. baru je nak buat kawan. comel gila akak Mel Mel tu. :))) nak buat akak angkat lah.

Oh! anda mesti tertanya-tanya kenapa saya duduk dalam beg? saya malulah orang dukung bawak balik kolej mereka, saya lagi suka duduk dalam beg. tiap2 hari inilah rutin saya! duduk dalam beg nanti tetiba dah sampai rumah! dan tetiba sampai bilik mereka! best! macam buaian. :) 
Tolonglah bawak saya balik rumah anda! mereka duduk jauh sangat nak bawak balik saya. saya suka bermain lompat-lompat dah tidur. saya warna kelabu dan ekor panjang. kan best kalau ada orang bawak saya balik rumah. jadi ahli keluarga baru! :') nanti tak lama lagi mak saya tak nak saya dah. sebab ada baby baru pulak. saya dah takde adik beradik.... Ambillah saya balik rumah anda~~~ :\

saya suka duduk dalam beg. best~ selain tidur main dengan daun pun boleh~ oh lupa nak bagitau. saya jantan :D



Yang Benar,
Aboo
=^_^=

4 comments:

Asma Rashter said...

; akak mel mel ?! comel !!! :DD

Fiqa said...

hahaha.. akak mel mel la kan?
kang kinat baca dia kata; "BONGEK LA FIQA NIH!"

Izuan said...

cute post hahaha

Fiqa said...

Aboo!!! cutest and most adorable kitten ever!! comel sgt!!