Tuesday, January 17, 2012

Perlu Update...

.. Sebelum terlupa.

pada tarikh 17 Januari 2012, saya Afiqah, bakal menduduki 2 paper dalam masa satu hari! *takde ape-ape smiley* Pagi pada pukul 9, akan menduduki paper "Etika Perniagaan" dan pada sebelah petang pada pukul 2.30, akan menduduki paper "Bahasa Melayu Pengurusan".. Ye. kawan-kawan subjek yang saya amek ini memang bunyi pelik bagi pelajar UiTM terutamanya. :O

yang sedikit kekangan yang saya hadapi adalah, dua dua kertas ini dalam bahasa melayu. oh! bila dah baca dan terang kembali dalam bahasa inggeris. terima kasih UiTM. Ye, saya memang lumrahnya ada masalah dengan bahasa Melayu. (T__T). SPM dapat 5C. =.='' tak membanggakan langsung. Sastera dalam A2! :D bangga! 

oh! macam biasalah kan, nak minta restu semua orang yang singgah blog ni,

"Afiqah dapat menjawab kertas Etika Perniagaan dan Bahasa Melayu Pengurusan dengan jayanya dan mendapat A" :D

Terima kasih.
Ye, saya sangat mengharap A. :]

No comments: