Monday, January 9, 2012

Happy A Year Friendship Day!

9 Januari 2012


Pejam celik pejem celik, dah setahun kita berkenalan! :D

Nampaknya bertambah la friendship anniversary saya! :) saya ada lagi satu; setiap 3 March! :) oh. post yang gembira kena bubuh banyak smiley! :D



Ini specially untuk Batch UUM 2010/2011 Intake kedua! :D




Mula-mula masuk pusing-pusing UUM, dah dapat Deja-vu. Probably a good sign. Itu hari sebelumnya... besok harinya adalah hari pendaftaran dekat DPP MAS.... Orang yang pertama tegur kita informally, adalah Bee Foong! dia senyum waktu dekat EDC! :D orang yang kira second; Mal Pacak, kenapa saya ingat? sebab dia pakai baju biru dengan tie OREN! hahaha! dia peramah ajak borak-borak dan dia cakap dia budak marketing. dalam hati; "oh. bolehla nampak macam bdak Marketing"... 



Lepas tu, dapat rumate Husni :)

orang Penang, pekat betul slang dia.. hahaha! dia kena ulang beberapa kali sebab tak berapa nak paham mula-mula. Sekarang dah boleh sikit lah :P Husni kawan dia Aini :) pun kenal macam tu lah.

lepas tu sepanjang orientasi kenal ramai orang. :) 


Did I make a right decision? Terus terang, kalau setahun lalu berulang kembali, saya masih mahu merayu pindah ke sini. Saya sedikit pun tak rasa jeles dengan kawan-kawan yang dah nak pegi praktikal sem depan. Saya memang sangat gembira disini :D

memang sangat bersyukur kenal dengan korang semua, yes. of course memang tak semua perfect, tapi that imperfection make it so real :D

Taktau nak tulis ape lagi.
anyway! post ni memang khas untuk budak UUM SECOND INTAKE 2010/2011!!! :DDDD

No comments: