Tuesday, May 29, 2012

Nothing

nothing to update really. I just feels like updating. bhahaha!

random 1:
setiap kali dia tak reply or tak angkat call. soalan pertama: "Tido ke?"
tak pun: "main game?" bhahahahaha! macam dia dah takde benda lain nak buat.

tau tak kalu kte tak angkat dia tanya ape? "awak marah ke?

walaupun takde isu, dia akan tanya macam tu. itu je. hmm. nampak sangat saya perempuan yang sangat suka marah-marah. bhahaha!

random 2: 
sekarang ni musim anak kucing, tapi selalunya topic paling kerap pasal kucing dekat UUM. Hey! tau tak kucing pun ada cerita dia! ada politik tau! sape kawan dengan sapa, kucing mane yang tak geng. kalu geng mesti syak ada pape! bhahahaa! cool tak pencinta kucing dekat sini! bhahahaa!

random 3:
I realized something, kalau nak tegur saya, or saya tetiba senyap je. cerita pape pasal kucing. confirm cakap tak berhenti! oh. jangan cakap pasal budak kecik or baby. tak minat. bhahaha!

random 4: 
saya ada makcik yang bela 17 ekor kucing. ye. kadang-kadang dia mesej-mesej dengan saya. conversation saya dan makcik saya hanya berkisar tentang kucing. ye! kucing takde benda lain. believe me.

random 5:
sem ini kali pertama tak balik langsung even cuti pun! :O 
tak sangka. at least study week balik. or sem break. kali ni tak balik pun!

random 6:
saya sangat suka dekat seorang lelaki yang dah kahwin! :O
JENSEN ACKLES! bhahahaha! hot gila!

random 7:
kadang-kadang saya rasa macam nak makan je laptop ni sebab internet lambat sangat.

ok. dah start merapu baik publish sekarang!

oh! tutti frutti mau buka di JITRA! SERBU! SERBU!!

ok. seriously bye!
bye!

No comments: