Sunday, April 19, 2009

I Fell In Love!!

Bila nk final ni lah...
dtg pulak benda2 yg menyesatkan...
menghalang dari terus study~

sgt2 la...
menarik perhatian saya~
aaaaaahhhhh!!!!!!!
tidak!!!!
knp?!!!!!
knp sekarang??!!!
lepas final ke~
cuti semester ker???!!!!
knp????!!!!!
KEEENNNAAAAPPPPAAAAAA>>>!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

dia....
mangsa terkini~
huhu~

Photobucket

comelkan? saya suka senyuman dia~
saya rasa buatkn saya tertarik dgn seseorg,
ialah senyuman dia!!!
sgt la sweet....
blog dia
ada english translation tau! dia ABC (American born Chinese)
nama: george hu yu wei.... comel!
tp saya still suka Wilber Pan, Ha Suk Jin, Ethan Ruan, Jensen Ackles~ heeheheee~
+ george hu~ sgt hot!

Ps: Rakan2 sekalian!!! semoga berjaya utk Final!!! semoga dpt jwb dgn jayanya!! berusaha lepas tu tawakal, redha.... Gud Luck semua!!! semoga dpt DL!!! Amin~

______________________________________________

assignment Fin dh boleh amek... fiqa dh amekkn dh...
test paper pun dh boleh amek...

ecomal punye on going assessment pun dh boleh tgk dh....

1 comment:

Ninja Padang Kota said...

hensem. haha.
ingtkn sape dah.