Wednesday, July 15, 2009

Cita- cita

tajuk hari ni berkaitan dgn cita2 saya utk sepnjg minggu,
akhirnya dah termakbul... hahaha~
bercita2 nk minum air cincau!!!
hahaha~

tu je pasal cita2. hahaha~

yg lain..
class setakat ni ok..
tp mesti ada halangan2 yg perlu dihadapi kan???
byk masalahnya..
malas nk citer.. biar la..
bila dah nk meletop..
ada la entry..
hahahaha~ stakat ni nk fikir positive je.. hehehe~

nmpknya,
segamat dah panas, mcm KL (menurut Michelle)..
ni disbbkn El Nino.. hehehe~
udara dah xsegar. cuaca dah xsejuk mana..
baru balik dari Bersama MPP..

roomate. alhamdulillah. ada perkembangan..
oh.bilik. byk serangga terbang terbang!!
kipas best!! hikmat dpt bilik ni sbb,
bilik ni sejuk dari bilik lama..
kipas lagi kuat.. then angin slalu tiup masuk bilik.
so, ok je bilik ni!!

pasal diri sendiri,
sbbnya, kte ada masalah dgn lvl of confidence..
there will be one part yg kite rasa,
kite tak setanding dgn diaorg,
n kite akan sisihkn diri, dan akhirnya,
kite fikir negative je.. yg diaorg ckp ni, ckp tu.
akhirnya,
terputus lah ikatan yg istimewa yg pernah terikat dahulu.. hehe~

setakat ni,
xder benda yg menarik sgt,
so. daily expenses dah bertambah byk..
purata tu.. dah meningkat!! hahaha~!

lepas ni... AKTIVITI JE MEMANJANG!!
nmpknya, mmg TAK BALIK!

ps: muka ada 2 Jerawat BESAR!! satu tu berdarah tak benti.. hehehe~

4 comments:

Ummul said...

bilik lama n bilik baru ummul sama je..sebab tak bertukar pon

Fiqa said...

hahhaa~
rumate je lain kan?

ZatyMansor said...

fiqah pikir negatif2 ni mane taknye ade jerawat besar..hehe..
xpe2 fiqah..u can make it..
tak nak rase rendah diri k? ko pun ape kurangnye..hehe...
jgn jadi mcm sy.."emo"..haha

Fiqa said...

hehee... thanks..
tp. entah la...
hehehe~