Friday, May 8, 2009

Jalan2 Cari Miao Kat Campus...

sejak musim mak miao ada byk baby miao,
fiqa n k.nisa rajin pegi cari baby miao...

owh.. if happens k.nisa baca,
maaf! bubuh gmbr k.nisa... hehehe~

ni watak utama utk entry kali ni,

Photobucket
*k.nisa n fiqa*

Photobucket
*mangsa*
-diaorg ddk kat bilik mesin basuh kat bwh wing kite, diaorg dh berak2 busuk. kiteorg pun pindhkn diaorg- (ada ke miao berak wangi?[=.=!!])

Photobucket
*k.nisa ngn miao*

Photobucket
*nih dia dh besar sket, atas2 tu gmbr lama*

Photobucket
*sombong dh abu ni*

pastu~ k.nisa kata kat admin ada baby miao...
kami pun pegi la tgk...
comel la sgt...
Photobucket
*dia yg posing mcm tu...*

Photobucket
*kan!! dia mmg duduk mcm tu*

Photobucket
*cumel!!*

Photobucket
*nk kluar kotak*

Photobucket
*dgn mak dia...*

Photobucket
*miao tu kata "saya nk kluar? boleh? angkatkn? saya xsmpi~tlg~"*

Photobucket
*tgn fiqa, "GEERRRAAAMMMNNYYYEEEERRR!!!!!" picit2 muka dia! hahaha~*




*out*
Photobucket

7 comments:

acapabdulrahim said...

hah. muke korang dua pun dah macam miao.

jgn bg taw kak nisa. haha.

comel
gak r..
.
.
.
...
.
...
......
.......

.........
miao-miao tu..

Fiqa said...

ye la..
miao je la comel...

acapabdulrahim said...

hahaha.. :P

^fairyha^ said...

Comel!
Ni la kucing2 tu yer..

Fiqa said...

yup.. comel kan?
next sem fiqa nk cari diaorg..

Izuan said...

oh ni ke kucing kat admin tuh.. ade gambar kucing depan ofis yang saya cakap kat awak tu dalam blog saya.

Fiqa said...

rasanya la kan.. sir...
miao yg sekor caler coklat tu...
sama bpk...
comel!!!