Friday, April 22, 2011

Tak Paham

Secara jujurnya, saya tidak paham tentang apa dalam pikiran awak. Sampai sekarang memang tidak paham.

tapi harini, ada satu kelas sahaja tapi balik pukul 2.30ptg. eh? untuk apa? bawak X-Ray ke sana ke sini pergi stalk orang dekat sekitar kampus! :D Saya tahu mungkin tidak akan dihargai tetapi saya telah berazam pada diri sendiri jika ingin membuat sesuatu perkara perlu buat secara menyeluruh. Means; "I want to do everything all my BEST" :) sekurang-kurangnya saya berasa bangga dengan diri sendiri... lepas balik tu memang penat nak mampus!

membuatkan saya rasa kelakar; "kamuih dewan dan pustakaq" Mathlutfi! hahahahaa!!

tapikan lepas baca blog post adikku, rasa macam nak tulis jugak. tapi tak berani lah. takut nanti kene serang. plus, it just that once. maybe I should join more. 

and remember, yang kamu tu bukannya lama kat sini, you have to grab every opportunity yang ada!

but I really glad that I met you :D

No comments: