Tuesday, March 15, 2011

Abang ku ku ku kukuuuuuuu~~

heh! entry pasal abang lagi...

tadi saje je nak mintak simpati dekat abang, nak cuba nasib, manalah tahu kalau dapat ke... so, saya sebagai adik paling manja dan gedik pun hantarlah mesej kepada abang saya..

"Abg, mama call kata hp fiqa tak bley elok, motherboard rosak :'("

abang pun reply;
"Habis tu warranty tak cover ke?"

Fiqa pun reply lagi; 
"Rupa-rupanya hp fiqa tak ori.. kene tipu.. sbb serial no hp ngn kotak tu lain.."

Abang pun reply lagi;
"Laa. Jgn sedih ye. Kan abg dah beli hp baru?

Fiqa dengan sedihnya reply;
"takde camera! nak tangkap gambar awan!"

Abang reply lagi!;
"Nanti beli la camera baru. Btw, phone baru punya serial no sama ke dengan kotak?"

Comelkan abang? dia reply! plus dengan jawapan yang memang kita nak! hahahaa~ bagus betul abangku... Tapi sejak bila? sejak bila dia macam ni? macam start dari kte semester 1 dekat UiTM dulu.. sebab bila kte cakap dia memang kena dengar dan bagi pendapat. :) 

Tapi cita-cita untuk hp tu jadi kawan baik selama 3 tahun tak kesampaian.. isk isk isk.. saya sedih dengan pemergian hp kesayangan yang tak pernah jatuh pun. (T__T) sation telah menjadi kawan baik saya kemana-mana selama 219 hari atau 7 bulan 4 hari. (Y_Y) dan telah menangkap lebih dari 100 gambar... Dah takde nak tangkap gambar awan dah..



ps: ye, saya memang msg dengan skemanya sebab saya tak paham shortform. :)

No comments: