Sunday, March 27, 2011

Important!

stuffs you need to know about me :)

Well, everyone have their own things to know right?
plus, fiqah, kau tulis ini untuk tujuan apa?!! Suka hati lah! :P
untuk orang yang baru kenal :D

#1. Saya jenis yang tak ingat hari ini hari apa. :D
#2. Saya jenis cepat confused and selalunya tak paham ayat berbunga-bunga ni. tolong get to the point boleh? :D
#3. Saya tak paham short-form. you can call me old people. but I don't. SERIOUS!
#4. Kadang-kadang saya ini cepat percaya dekat orang. (esp. abang ku!)
#5. Kalau korang cakap; "fiqa ni rahsia tau! jgn bagitau orang lain".. Insyaallah lepas korang cerita kita dah tak ingat dah :) oh! tips; jangan cerita rahsia dekat kita dalam bahasa Mandarin.  Sebab kebanyakkan benda yang berkaitan dengan Mandarin kte ingat and tak lupa :D oh! gossip sangatlah ingat! :)
#6. Memory yang sangat limited :D jadi buatlah jahat dengan saya sekali, sebab saya akan lupa lepas tu. Tapi kalau dah dua kali nanti dah taknak tegur. :|
#7. Oh! saya ni jenis lambat sket. :) hehehe~ kalau korang kutuk depan muka, nanti tak terasa pun.. tapi kang lepas 2 jam baru nak nangis sebab terasa.. muahahahaa~
#8. Bila saya naik hyper.. Sila abaikan saya. Kalau nak layan pun syol jugak :)
#9. oh! sangat tak gemar binatang terbang-terbang!! takut!!! nanti jerit :D
#10. Kadang-kadang saya ini hipokrit. 


Entah taktau nak bubuh apa lagi :)
kalau ada new version. I'll update :D
tapi ni pun rasa ada previous post pasal ni =.=!

No comments: